Dina's FotoPage

By: Dina Rahmat

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Saturday, 6-Jan-2007 07:01 Email | Share | | Bookmark
Jemputan Walimatulurus - 28 Jan 2007 & 4 Feb 2007

Walimatulurus Faizal & Dina
Kami sukacitanya ingin menjemput ke majlis raja sehari kami :)
Pelan ke umah dina...sbg panduan supaya tak sesat :)
View all 4 photos...
Tak sangka tul...pejam celik..pejam celik...dah nak kawen dah aku ni tgh menghitung hari...tak sampai sebulan lagi aku akan menempuh alam baru kepada kwn2 yg mengenali diri ini, jemputlah dtg ke majlis walimatulurus pada 28 Jan 2007...nak mintak maaf byk2 kalau ada yg tak dpt kad...tp jgn risau aku jemput korang kepada Kuatagh 97, jemputlah meraikan kedua-dua majlis kami...Dina & Faizal


Saturday, 10-Dec-2005 10:00 Email | Share | | Bookmark
Majlis Pertunangan Dina-Faizal

Mak long & kak sita sempat lagi decorate hantaran pagi2 tu
Hantaran Dina utk Faizal overall
Hantaran Dina utk Faizal...gambar yg lagi focus
View all 36 photos...
Majlis berlangsung pada 10 Disember 2005...peerrgghhh..ramai tul yg dtg hari tu...sbb buat skali ngan kenduri doa selamat ibu & ayah nak gi haji...kira meriah gak laa...terasa mcm majlis nikah laks ape pon semoga pertunangan ini kekal hingga ke alam perkahwinan...semoga sampai la jodoh kami...aminnnnn


Saturday, 10-Sep-2005 12:00 Email | Share | | Bookmark
Kenangan Hari Merisik

 
 
Gambar ni masa family faizal dtg merisik on 10th Sept 2005...masa ni laa 1st time jumpa family faizal...rasa berdebar2 ada, segan pon ada...ni dah nak kawen, baru nak upload..huhuhu...


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net